Likeit

JAHAHAAAA!
Är kallad till andra och sista intervjun på Mcdonalds! Enskild den här gången. Nu är ju jobbet i princip kirrat!
Idag på gympan var vi på SATS och gymmade. Jag älskar att vissa upp mina odugliga biceps för världen, det är faktiskt helt fantastiskt. För att alla ska förstå så var det där ironiskt.

Har en tjej och en kille i klassen som spelar rugby, sjukt biffiga. Madde tog 240 kg (eller 230, kommer inte ihåg) i benpress, när vi maxade. Fast jag är ganska stolt över mig själv som tog 180. Det är faktiskt bra för att vara jag.

Emil tog det högsta.

Tänkte faktiskt ut och springa ikväll. Om man tittar på de senaste månadens hetsätning så är det inte underligt att jag har lagt på mig lite.


Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0