Hungernöd

Satt precis och funderade intensivt på varför jag var så galet hungrig. Kunde verkligen inte komma på varför. Efter ungefär 10 minuters funderande (som visserligen stördes något av en klagande mage) slog mig tanken. Jag har ju inte ätit något sedan frukost, på grund av det sjukt utdragna matteprovet.

Ahaaaaaaaa.
  
Så nu sitter jag och äter för fulla muggar, vill jag lova. Det går ju inte för sig att bara glömma en måltid sådar. Nej, det måste kompenseras!

När vi ändå pratar om mat. Jag kan få för mig att jag är sugen på helt störda saker ibland, och speciellt då runt den här jobbiga tiden i månaden. Förut fick jag för mig att det enda jag för tillfället kunde äta var en torr gammal pågenlimpa jag hittade i skafferiet, utan smör eller något annat på. Jag ville verkligen inte ha något annat!
Igår fick jag för mig att äta fyra limpmackor på rad, med endast smör på.

Alltså är det ens gott?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0