What a wonderful day

Åh, vilken underbar dag! Vaknar av ett sms från kajsa där hon undrar om jag kommer till skolan idag. Vadå? Klart jag gör. Men vi har ju sovmorgon?

...Nä. Jag har tydligen tagit fel på dag. Fantastiskt. Så där ligger jag i min säng och inser att jag just nu missar den enda lektionen som är någorlunda värd att gå på, engelska. Fan.
Men jag tar mig i alla fall till skolan, dock någon timma försent, men vad gör väl det? Förutom att jag missade redovisningen, men äh.

Förutom början har dagen i sig runnit på ganska smooth, om jag får säga det själv. Det hade till och med kunnat vara en bra dag, om jag inte hade plågats av helvetesvärken i min stackars mage och rygg. Det är helt enkelt inte okej. Och så drabbades jag av akut trötthet. AKUT trötthet.

OCH, dessutom, är det historiaredovisning imorgon. Tänkte sätta mig nu och författa ihop något att säga, för jag har nämnligen inte läst på ett dugg och inte skrivit någon text. Jag känner att jag är bra.

Förresten. Jag beundrar annicas låttext. Den tilltalar mig.
Ursäkta detta värdelösa inlägg, men nu ska jag gå och... tja, plugga. Antar jag.

TJAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0