Time to speeeeeeeeed

Eftersom jag är Bloggaren, så skriver jag nu ett nytt inlägg. Det ska handla om skolan.
Jag börjar få lite grov ångest över nyss nämnda fenomen, faktiskt. På grund av att jag bokstavligt talat har skitit rätt hårt i att göra så mycket alls det senaste året, har jag hamnat lite efter i de flesta ämnen. För att inte få ig på samtliga kurser krävs det nu att jag jobbar arslet av mig fram till sommaren. Eller. I alla fall göra det som jag behöver göra.
Men vet ni vad? Det ska nog gå bra. Jag har klarat mig ur många såna här knipor förut. Och man lyckades ju skaffa sig 10 mvgn i grunndskolan, vad är det som säger att gymnasiets system fungerar annorlunda? Det är ju styrt av människor det också. Och INGEN lärare vill sätta ig på en elev. Så det är luuugnt, folks!

Puss på vaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0