Om man inte har något annat...

Det roliga med det här bloggandet är att det ploppar upp en massa saker i mitt huvud under dagen som jag tänker att jag ska komma ihåg att skriva om på kvällen, men sen när jag väl sätter mig framför el skärmo och ska skriva ned allting är det bara borta. Puts väck!

Ska försöka komma på något intressant som har hänt idag... Juste! Det var någon grej på skolan idag, UF-mässan (Ung Företagsamhet)! Vi fick ledigt från spanskan för att gå dit.
När vi kom dit så ville alla (groteskt många) att man skulle intressera sig för just deras grej. Jag som är så jädra dålig på att säga "tack, men nej tack" var ju tvungen att lyssna på varenda en som kom fram, för att sen lite diskret kunna förklara bort varför jag inte ville köpa just deras underbara produkt.
Det är samma sak med såna här försäljare som ringer hem till en. Men där brukar jag oftast kunna avbryta efter ett tag och meddela att jag faktiskt inte är myndig och att min mamma har förbjudit mig att tala med främlingar och sedan snabbt lägga på luren.

Egentligen har jag inte så mycket emot försäljare. Men såna här typer som ringer upp när man har lagt på luren, för att fråga om "inte min mamma är hemma då?", blir jag faktiskt lite irriterad på. Nej, ditt pucko, du ringer klockan två på dagen en tisdag, tror du att folk är hemma då? Och om hon hade varit hemma hade jag gett henne luren så fort jag hörde att det var du.

Okej, nu har jag skrivit ett rätt så innehållslöst inlägg. Jag är väldigt trött, så det var lite svårt att skriva efter en röd tråd så att säga.
Jag går nog och lägger mig nu.
Godnatt

Ljusare tider
Har jag nämnt att jag längtar efter sommaren, förresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0