ohja

BERT AND THE HERMAN HUNTERS <3333

Jag tog ett jättekliv
och levde vildmarksliv
jag är en kaubåj
jag lever som jag lär
jag lever nu och här
jag är en kaubåj

men jag ångrar ingenting
för aj just love tu sing
aj are a kaubåj (kaubåj)
å om jag träffar en görl
så kan det bli ett föl
jag är en kaubåj (kaubåj)

naturen är jätteskön
naturen är jättegrön
å i naturen finns inga svin
nä naturen är jättefin
jag trivs allra bäst
när jag sitter på min häst
jag är en kaubåj (kaubåj)

ja det är jätteskoj
att ha en häst som hoj
jag är en kaubåj (kaubåj)
sen hände det en grej
jag träffade en tjej
men ingen kaubåj (kaubåj)
hon va så fin och söt
jag tog min gun och skjöt
jag är en kaubåj (kaubåj)

naturen är jätteskön
naturen är jättegrön
i naturen finns inga svin
nä naturen är jättefin

everybody sjung
naturen är jätteskön
naturen är jättegrön
å i naturen finns inga svin
nä naturen är jättefin
wow, det svänger ju!
naturen är jätteskön
naturen är jättegrön
å i naturen finns inga svin
nä naturen är jättefin



RÄKAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0