JÄRVSÖTROLLET!!!!!!!

jag måste berätta om gårdagens skräckupplevelse. jag lovar jag kommer ha men för livet, jag blev så rädd att jag nästan började att gråta.

det var så här, jag och mamma var ute och red på pållarna i lugn och ro, allt var så fridfullt. vi skulle rida upp på en väg i skogen, och plötsligt så ville inte hästarna gå längre, de blev helt stimmiga. men vi tvingade dom att gå, som otur var. vi gick 300 meter kanske? sen så såg vi att någonting kom emot oss, "vad fan är det där?!" tänkte vi. det såg seriöst ut som ett riktigt skogstroll, eller ett monster eller något. det var så sjukt läskigt iallafall.

när den där varelsen kom lite närmre såg vi att det faktiskt var en människa. det var en otroligt skräckinjagande och ful TANT! hon var så kutryggig att hon gick med huvudet i backen i princip. alltså, tänk er själva!!
så vi vände med hästarna, för vi ville inte riskera att gå förbi den där fasansfulla tanten, man vet ju aldrig vad hon hade gjort. och hästarna blev ju också skiträdda, de ville springa därifrån, men vi lyckades ta kontrollen.

men jag är fortfarande lite skärrad efter detta. jag trodde inte på troll innan, men nu.....


USCH!!!!!!!!!!!!!!



By the way, JAG KOMMER TILL STRÄNGNÄS IMORGON!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

HAHAHAH!

2010-03-18 @ 17:48:34
Postat av: annica

DET VAR FAKTISKT INTE KUL :O:( jag var helt skakis efteråt!

2010-03-18 @ 21:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0