I hate this part

alltså är det jag som är bloggarN eller?! mjo så är det.

just nu sitter jag och tuggar på läkerol och funderar över hur jag ska lägga upp min novell. den ska in imorgon  och jag har fortfarande inte riktigt kommit på en bra story, hehehe......och så ska samhället lämnas in imorgon också. denna söndag is going to be a pluggsöndag!
förövrigt så fick jag en massiv chock när jag slog på datorn och klockan helt plötsligt var en timme mer, jag hade liksom helt totalt glömt bort att den skulle ställas fram, eller bak...eller hur fan det nu blir!
hahaha, hörde nyss tomas dileva på spotify, "heeeej, det här är dileevaaa" med en sån där honungslen röst ni vet. jag tror att det var någon där nere i skåne som brydde sig.
ÄH GÅ OCH LÄGG MIG!!!!
jag har tråkigt.
Lev väl!

Kommentarer
Postat av: Kajsis

Jag är faktiskt imponerad över hur många inlägg ni har skrivit sen jag sist läste! Good work girls! ;)

2010-03-28 @ 14:36:08
Postat av: Carolina

Allt för dig, kajsa!

2010-03-28 @ 17:51:45
Postat av: Linnea

det är lugnt annica, novellen ska in på tisdag ;)

2010-03-28 @ 18:44:58
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0