Des es ö wunderfull dej

Förutom att vi inte har några dörrar hemma, så måste jag säga att den här dagen har varit enormt underbar. Plusgrader, snön smälter, solen skiner och fåglarna kvittrar. Jag har gått runt med en känsla av att livet är underbart hela dagen idag, och nej, detta är ingen humörsvängning. Det är på riktigt. Annars hade jag nämnligen direkt när jag kommit hem börjat gråta alternativt rymt hemifrån på grund av dörrbristen hemma. Men det gjorde jag inte, jag bara fortsatte att vara allmänt... lycklig. Det är en fantastisk känsla, ska jag säga er.

Nu är jag hungrig, och jag känner att mamma håller på med maten i köket. Det luktar underbart.
Ni får ha en mysig kväll, älskade vänner!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0