UppdaterarN

Alltså det är gaalet nice väder här i ingenstans! Har legat och schteekit hela dan, helt skönt. Kanske till och med jag kan få lite färg (men hoppas inte för mycket nu).
För övrigt så gifte sig min fader och hans Yvonne i fredags, själv fick man reda på i måndags att man var hemskt välkommen på bröllopet som skulle ske i kommunhuset. Vadå planering?
Nej men det var ju typ bröllopsfest och så efter, och jag åt säkert upp mig två-tre kilo på oxfilé, bearnaisesås och fantastiskt gräddig potatisgratäng, toppat med chokladmousse och en massa godis och chips. Like it.
Frukosten de senaste dagarna har alltså varit rester från detta plus en ej rörd brieost som jag har tagit på mig ansvaret att äta upp. Jag klagar inte.

Nu orkar jag inte skriva mer.
Pussåkramåherrå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0