Jag är snygg

Jag har bränt mig satan i helvetet på ryggen idag. Har stått fyra timmar i rad (12-16) och målat, så det är kanske inte så konstigt. Men AJJ!! vad ont det gör. Skoja inte.
Men jag har hört att bondbränna är det nya svarta, så det är luuungt.

För övrigt så har jag även skaffat mig den obligatoriska jag-jobbar-utomhus-i-sandalerbrännan. Det är också jättefint. Och inte nog med det. I och med att jag har målat, och alltid lyckas måla mer på mig själv än på objektet som behöver målas, så är jag helt gulorangefläckig. överallt.

Well, det är min situation just nu.
Nu ska jag bege mig till Stocksund, för att hjälpa mamma hem med hundarna.

CYA!

Hej säger Carolina

Kommentarer
Postat av: KAJSA

HEJ SÄGER KAJSA!

2010-07-19 @ 16:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0