Tänk kort

Jag känner att det är dags att klippa håret igen. Snyggt den här gången.
Jag tänker page.
Typ det här

Fast då inte lilarött. Den där frisyren är otroligt snygg.

Men det här kanske är bättre bilder...

Tänk som hon kate. Heter hon kate? Hon brunetten. Tänk som hon, fast utan lugg. Kanske mer som blondinen bredvid.

Jag vill i alla fall ha en kort page. Inte sån här halvlång. Det ser ju ut som att man gärna vill, men inte riktigt vågar.

Jag är så fantastisk!
Först lovar jag mig att nu ska jag minass (minass? minsann) spara så att jag får långt! En vecka senare har jag bestämt mig för att klippa kortare än någonsin. Men nu är jag jättepepp på det här! Jag tror det skulle kunna passa mig.
För att ni verkligen ska förstå hur jag menar, har jag målat en beskrivande bild.

Sådär vill jag se ut! typ.

Men nu ska jag sluta tjata. Har jag tipsat om den här bloggen förresten? Kolla in.

Kommentarer
Postat av: DEN SNYGGASTE AV DOM SNYGGASTE!!!!!!!!! (gissa vem liksom, inte särskilt svårt va?)

hon heter katie! och du skulle passa som en schnitzel i stekpannan (det är positivt) om du klippte dig som den blonda.

2010-08-30 @ 17:27:23
Postat av: Kajsaaa

Det skulle vara coolt du!! :D

2010-08-30 @ 17:33:37
Postat av: Anonym

KLIPPTID BOKAD IMORGON :D:D:D:D:D:D:D:D

2010-08-30 @ 18:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0