TJABA TJENA HALLÅ

Jag känner att engagemanget för den här bloggen verkligen brinner! Som en majbrasa när den bränner på som mest, alltså!
Skämt åsido. Har typ precis kommit hem, eller precis och precis... det kanske var 40 minuter sen då. Men i princip precis. Har varit i stallis och repat inför kulturdagen. Det är verkligen så fantastiskt roligt att repa med tjejerna alltså! Och det låter så bra! Men nu är jag lite trött, kan man säga.
Annars då... Vi hade nationella proven idag! I engelska. Skrivdelen. Gick ganska hyfsat, tror jag minsann, hann skriva allt jag hade tänkt att skriva och gjorde inte allt för stora grammatiska fel. Räcker förmodligen inte till ett mvg, men vg kan man ju hoppas på i alla fall!

Nu ska jag gå och göra mig i ordning för natten. Det känns som att det är en väldigt trevlig tanke faktiskt.
Ha en mysig natt på er, nördar!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ehm, låt mig bara inflika en sak: inga nördar läser denna blogg!

2010-04-29 @ 18:32:35
Postat av: Carolina

Ursäkta mig kajsa, det var inte meningen att förolämpa dig!

2010-05-04 @ 11:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0