SKÖLDIS DIN JÄVEL

Alltså sköldis, DIN JÄVEL. NU HAR DET GÅTT FÖR LÅNGT. nu ska du dö. Eller snarare tvärtom... aja.
För alla er överintresserade läsare därute så är det min kära sköldkörtel som är roten till ALLA mina problem just nu verkar det som. Började medicinera mot struma (eller "hypothyreos" som det så fint heter på riktigt) idag, och kan knappt vänta på resultatet. JAG KOMMER ATT BLI MÄNNISKA! För första gången på flera år.

Det här är några av symptomen på problem med sköldkörteln:
*Trötthet
*Trögtänkthet
*Frusenhet
*Minnesproblem
*Minskad ämnesomsättning
*Förstoppning
*Ökat sömnbehov

Det är inte alla, men det är alla som står på wikipedia. OCH ALLA FUNKAR PÅ MIG. (ja till och med trögtänkthet).
Jag har i flera år försökt hitta lösningar på alla problemen separat, och så visar det sig att boven i dramat är ingen mindre än självaste SKÖLDIS!

Men nu ska det bli ändring på det!
Livslång hormonbehandling, here I come!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0