Jag är schteek

Idag är jag piggare! Faktiskt. Vet inte vad det beror på, men jag tänker njuta så länge det varar i alla fall.
Jag tror att tröttheten är en biverkning. Helt klart.
Jaja, idag har jag varit i fantastiska skolan, för ovanlighetens skull. Var på vårdcentralen vid åtta imorse för de kompletterande testerna mrdr ville att jag skulle ta, men annars har väl dagen sett ut som alla andra. Just nu struttar jag runt i shorts och skjorta här hemma och låtsas att det är sommar. Om ni undrade.

Snart tänkte jag ta mig en promenad med min numera väldigt korthåriga vän (hunden) och sätta mig någonstans i skogen och... jajg har inte riktigt kommit på vad jag ska göra när jag väl sitter där än. Tar kanske med mig några dikter som jag kan analysera, bara för att vara sådär äckligt töntigt nördig som ni vet att jag är.

I alla fall, nu orkar jag inte skriva mer. Sorry, jag vet att ni är sååå intresserade av varenda liten sak som händer (eller inte händer) i mitt liv.

POSSpoSs

Kommentarer
Postat av: Kajsa

HEEEEEEEERBEEEEERT!!!!!! xD xD Älskar den kvinnan asså! xD



PossPoss // Lady Gaga has spoken swedish

2010-04-14 @ 19:42:52
Postat av: Carolina

HEEEEEEEEEERBEEEEEEERT!! Alltså hon är helt amazing! X'D XD

2010-04-14 @ 20:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0