Energinivå Låg. Du bör genast byta batteri.

Sitter hemma och är galet jävla trött. Fryser irriterande mycket och har problem med att röra på främst händerna över huvud taget. Den här sexiga blåa färgen som pryder mina händer och fötter börjar jag bli lite smått less på. Är sjukt trött på det här, jag vill ju så gärna ha energi. Var hos farbror doktorn idag, och han sa en massa saker och tog en massa prover, någonting om sköldkörteln, och lite om blodet och så. Sen så ringde han mig också och sa att han hade hittat någon brist i blodet, så jag ska tydligen dit imorgon igen för mer tester. Hoppas på att dom hittar vad som är felet nu, för jag orkar som sagt inte vara såhär trött just nu. Var lika trött igår, vilket resulterade i sänggång vid 16. Jag är alltså, trots 15 timmars sömn, lika trött idag.
Nej, nu får det bli ändring på det här.
Så det så.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

2010-04-13 @ 19:13:38
Postat av: Kajsa

OJ, min förra kommentar blev TOM! :D coolt...typ



Iaf, hoppas doktorn hittar the problem och att det inte är too dangerous. But det ska det väl inte vara!



Känner mig cool för min svengenlska! :D

2010-04-13 @ 19:16:00
Postat av: Carolina

I think your svengelska is hilarious! Förhoppningsvis så överlever jag, otherwise skulle det vara synd!

Du är coolast! :D

2010-04-13 @ 20:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0