18 karat gold

HEJ VÅR, HEJ EN JÄVLA MASSA SNÖ SOM VÄGRAR FÖRSVINNA!

Glad påsk föressten! Har ni haft det bra? Det har jag! Igår spenderades påsken med mamma, pappa och Maria, den enda som fattades var Jocke. Vi hade sådär supermysigt! på morgonen så kom påskharen med feta ägget! Sedan åt vi påskfrukost. Efter det så gick vi på järvzoo och det var faktiskt jättekul! Jag brukar vara lite anti zoo, men det är väl typ bara parken zoo och kolmården där elefanter går instängda i en liten hage. Det här var bara svenska djur och de hade det väldigt bra och stora utrymmen att röra sig i.
Imorgon åker jag till Strängnäs och stannar i 6 dagar. ULTRAMYS!

Måndag och tisdag ska jag sova hos Linnea, onsdag hos Kajsa, torsdag hos mormor och fredag, lördag och söndag hemma hos Carolina i estcolmo!
nu ska jag tvätta och packa, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0