cwv

Hej.

Nu tänkte jag berätta för hela världen hur bra min vän Carolina Waern Valger är. Jo, det är såhär, hade inte jag träffat Carolina Waern Valger för cirkus ett år sedan (ett år bara?!?!?) så hade inte jag varit den jag är idag, vilket är helt AMAZING!!! (IRONI. För er jävlar som tror att jag är jätte självgod.) Okej, jag har många andra superduper fina vänner som har hjälpt till att forma mig, så klart. Men Carolina Waern Valger är nog den som har format mig mest, faktiskt. Hon och jag förstår varandra, vi är ett team. Som Filip och Fredrik, eller Ying och Yang. Utan den ena funkar inte den andra, så är det bara. Ni ska bara veta hur glad jag är att jag har den kvinnan i mitt liv, och ni som inte är vän med henne, NI GÅR MISTE OM NÅGOT! Det är liksom Annica och Carolina, Carolina och Annica. THAT'S IT.

Nej men seriöst, Carolina Waern Valger är så jävla jävla jävla jävla jävla jävla jävla bra, bättre BÄST.

Carolina Waern Valger
+ Annica Froom = SÅ JÄVLA SANT!!!!


Kommentarer
Postat av: Carrå

PUUSSEEEEN <3 <3 <3 <3

2010-10-16 @ 09:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0