she will be loved

satsa på bättre uppdatering kanske? fast...vem bryr sig egentligen, vi har ju typ vaddå? tre läsare?
Varför skriver man blogg egentligen? Snacka om slöseri med tid. Visst jag förstår storbloggarna som Kenza, Blondinbella och de där som försörjer sig på att (underligt nog) skriva "hej bloggen! Idag har jag varit med min bästa kompis petra och vi gick och shoppade för 15000, och sen gick vi och lunchade på stan". Jag skäms över att jag läser sånt crap. Varför bryr man sig egentligen? varför? VARFÖR?! Det här med bloggeri är wierd.
"Hej jag är snorrik för att jag skriver om vad jag har på mig och vad jag har ätit till lunch.
Ja, det är konstigt.
Och här sitter jag och bloggar om hur konstigt det är att blogga, det är ännu konstigare. Och jag känner att jag blir bara mer och mer irriterad på mig själv ju mer tiden går, så därför tänker jag lämna ämnet.
Idag har jag solat, gått upp för ett berg, ätit korv, blivit sjuk, sovit, blivit lite friskare, ätit choklad, ätit kött, kollat på jakten på julia, blivit ytterligare lite kär i måns, och ja, det var väl det. "VEM FAN BRYR SIG??!?!?!?!!?!?!" tänker ni, ja det är en fråga som aldrig kommer att få ett konkret svar.
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0