Hej mina kära lammkottar

Vill bara berätta att jag var och hämtade ut mina glasögon idag. SÅ JÄKLA GÖTT!
En annan sak jag gärna vill säga, är att det är gaaalet kallt ute. Alltså, helt amazing! Jag förstår inte hur det ens är möjligt, borde inte snön ta slut snart? Eller har den här vintern samlat på sig en amassa snö från föregående kassa vintrar? Det måste vara så.

Och juste! TACK, sl, för att ni så vänligt lät mig vänta i 20 minuter på en jävla tunnelbana som inte kom, vilket ledde till att jag fick GÅ hem från Skärholmen till Vårberg i -273 grader med en väska som vägde ungefär 3 ton, en kasse med kläder och en klumpig jävla gitarr på ryggen. Allt detta genomstreds utan vantar. TACK, som sagt. Ni gjorde min dag.

Och nu har jag uppdaterat. TJAOO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0