HEJ JAG MÅR BRA

Hej. Jag är en grinig pmsig tonåring. Jag sitter i Härad och äter bröd som gick ut i fredags. Det smakar lite mögel.
JAG HATAR DESSA DAGAR. Jag har sagt det förut va? Men det är inte jag som läser den här bloggen frivilligt, och jag tycker att det bör upprepas tills hela världen verkligen förstår hur SYND det är om mig nu och står på kö till min säng med varm choklad och godis för att trösta mig.

Jag känner att jag behöver äta någonting godisaktigt. Det har jag känt hela dagen... Men varje gång jag rotar igenom skafferiet slås jag återigen av det faktum att det står ekande tomt på godis som jag vill ha. Den här gången OCKSÅ.

Det enda som hjälper mig att bli på liiite bättre humör är att få andra (lovisa) att deppa med mig, eller att meddela mig med Räkan. Det blir faktiskt bättre av det!
Sen blir det ju förstås bättre av att äta totalt onödiga tomma kalorier i form av limpmackor utan pålägg, så när som lite mögel då då.

Det kanske kommer mer om mitt humör.
Om jag inte hinner spärras in först, det vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0