Alltsåjagsägerbara

FYFAN för spanska alltså! Sitter i biblioteket nu, har precis haft ett prov. Jag känner att spanska verkligen är min stora svaghet här i livet. Om livet gick ut på att kunna prata spanska flytande så skulle jag vara körd för länge sen. Så går det när ens ordförråd består av ungefär 5 ord.

Nej, jag blir bara sur om jag ska skriva om spanska. Låt mig berätta för er om min dag istället!
Den började med att jag totalt ignorerade väckarklockan en halvtimma för länge (utöver min vanliga timma av ignorerande, alltså) vilket ledde till att när jag väl lyckades komma upp ur sängen så hade jag en kvart på mig att klä på mig, sminka mig, äta frukost samt ta mig till bussen. För er som undrar kan jag säga att det gick inte. Som tur var så fick jag mellanlanda hemma hos kajsa för att äta lite och sminka mig. Herregud.
Dessutom så hade jag totalt glömt bort att vi hade friendsdag idag, så jag släpade med mig böcker som tillsammans vägde ungefär 3 ton. Det är knappt en överdrift alls! fyfan alltså. Jag tror allvarligt talat att jag dog då!

Jaja,i skolan kollade vi film hela förmiddagen, och sen så diskuterade vi den... Sen så hade vi ju prov. Dårå. Och ja, det gick ju... inte riktigt.

Men snart har vi matte och sen ska Piggis ta sitt pick och pack och övernatta i kära Stallarholmen, hos Fisis!
Hoppas att ni har ett roligt liv, för nu orkar inte jag skriva mer!
TJARRÅ!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej jag heter Kajsa och jag är den första som kommenterar ett inlägg på eran blogg!! :D

2010-02-12 @ 09:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0