Alltså det här med rubriker...

Tjännare! Hur ä läget då?
Jag har hamnat hemma hos kajsa. igen. Egentligen har vi simning nu, men det blev inte riktigt så. Höhö.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men det ger sig. Sov i Stallarholmen inatt, och gick upp jättetidigt imorse för att hinna med bussen! Alltså omänskligt tidigt. Typ såhär 06.00 . Inte okej!

Efter skolan idag ska jag på gitarrlektion, för att visa upp för Lotta hur grym jag är på att spela gitarr! Eller något. Jag har i alla fall tränat på läxan den här gången, och det är positivt! Sen bär det av till stora staden.

På lördag blir det roligt!

Måste bara tillägga att kajsas tangentbord är extremt jobbigt att skriva på! Men det kanske blir så när själva datorn väger ungefär lika mycket som min förra mobil... Kanske.
Aja, PÖSS PÅ PANNAN <3

Kommentarer
Postat av: Kajsis

Nejmen, ser man på, jag tror nästan att jag skrev er andra kommentar också! :O

2010-02-12 @ 14:00:03
Postat av: Piggis

Kajsa! vad cool du är!! :O

2010-02-12 @ 17:48:37
Postat av: annica

WE LOVE YOU KAJSIS!

2010-02-12 @ 19:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0