En massa proffar!

Jag vill börja med att säga att jag tycker att jag är en otroligt bra bloggare nu för tiden. Till skillnad från vissa andra... *HRRRRM*

Hur fan stavas alldeles? Är det så, eller aldelles? Eller aldeles?
Svåra grejer det här.

I alla fall, kollade just igenom alla mina profilbilder på fejjan. Jag tänkte att ni ville titta med mig.


Första jag hade. 9 oktober 2008. Historia.


Sedan tog det ett tag tills jag laddade upp en ny, ända till 30 mars...


22 juli bytte jag till en äktafjortis-wannabe-egopic. Den var... ja. fin.


Jag ville helt enkelt inte ha fjortisbilden, för redan 4:e augusti hade jag bytt ut den, mot en teckning av mig som ellibellinor har ritat, även känd som Bollen. Denna bild hade jag ända fram till....


... 2:a december, då jag tyckte att den här var cool. Då var jag rockstar, alltså.


22:a december kom den här upp. Linnea hade samma. Sött. Inte nyktert.


16 januari. Jag deppade, för Annica hade lämnat oss. För Järvsö.
Annica ser ut som Hitler.


Ännu en snygg bild. Ersatte bilden ovan samma datum, på annicas begäran.


22 mars. Jag egoar mig med min kamera, vet dock inte hur man fixar inställningarna, som synes.


Den femte april är jag prinsessa.


Vissa kritiserade den här bilden, som lades upp 6:e juni. Jag tyckte den var söt.


Jag vek mig för kritiken, och lade upp en gammal bild kort därefter. Den publicerades först 31 oktober 2009, men återanvänds med jämna mellanrum.


Här följer ett gäng proffisar som kommer från ungernresan, det fanns många bilder där ifrån med proffebildskvalitet.






yeesss..


Efter detta lekte jag lite med Anncias systemkamera när hon var här. Denna lades upp 17/8.


Sedan kom dessa upp efter varandra, med sex dagars mellanrum. Första kom 20/8, andra 26/8.


Den här hoppade upp i tisdags, tätt följd av...


...den här, som är min proffa nu.

Så, där har ni min proffahistoria. Den var väl intressant?

PUSS

Kommentarer
Postat av: Kajsis

Haha, starkt att du lägger upp lite inlägg Carro! :D haha

2010-09-04 @ 14:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0