dom jävlarna tog oss

okeeey jag ska inte förneka det längre. Jag suger på att blogga. Yes I said it. MEN SOM TUR ÄR SÅ FINNS DET SÅ MÅNGA ANDRA GREJJOR SOM JAG ÄR BRA PÅ! Som att typ...skaka på ögonen. Japp. Det är jag bra på. Slå de ni.

Förr övrigt så vill jag säga att min kompanjon/proffsbloggarns/piggis/carolinavaginas/carolinas nya frisyr är olagligt snygg. Eller inte bara frisyren. Hon är olagligt snygg. Men, det blir ju så när man har mig som vän, inte mycket att göra.
Ja ni vad vill ni mer veta? Vill ni veta att jag har städat idag? Nja det är nog ganska ointressant...Ni kanske vill vetaatt jag har pluggat spanska? nähä. nänä. Men vad ska jag skriva om du? Min fantastiska sjukdom? vill ni det? Som ni vill då.
I torsdags åkte jag till la hospital och träffade la läkare. Jag käkade ju kortison i tre veckor i somras och då blev mitt värde skyhögt! Hamnade på 324 faktiskt. Men sen efter att jag slutade att käka det så sjönk det (som jag misstänkte att det skulle göra också). FUCK tänkte jag då. Sååå...läkarna tror då att det är kroniskt den här skiten jag har. Så nu ska jag ta blodprov var 14e dag i 8 veckor, och sen får vi då se vad värdet lägger sig på och sen bestämmer jag tillsammans med läkarna om jag ska få fortsatt behandling eller leva utan behandling, för det går ju också. Bara det att jag kanske kommer att känna mig handikappad. yeah....
Så så ser nuläget ut, i skolan händer det inte ett smack. Såg en politisk debatt här om dagen. Intressant as hell. Ganska kul att få se och höra hur de klagar på varandra i stället för att säga vad de verkligen vill. Det är verkligen så. och SD är ju som de är...riktiga praktarslen. (hahahah praktarslen....)
Nämen se på fan, jag skrev ett långt (för att vara jag) inlägg. Har ju inte hänt på år och dar sen min gammel farfar föddes.
vi ses om si så där några veckor då. Lär ju inte skriva ett inlägg på ett tag, baaaraa för att jag har ett liv. (or not.)

Kommentarer
Postat av: Någon... Eller Ingen?

Ja, så blir det ju när man har dig som vän. Helt enkelt. Nuharjagintebloggatpåsuperduperlänge, kanske bäst att göra det.

2010-09-11 @ 12:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0