vi två, 17 år

vart har storbloggarN herself tagit vägen?! blir ju lite skrajsen nästan, misstänker att hon har låst in sig på toaletten och inte kan komma ut. Jag får en bild i huvudet där hon sitter, helt hjälplös på toaletten och skriker för sitt liv. Tårarna väller fram och paniken har satt in. Hon bankar och bankar, och inte en endaste människa hör. Får hon någon mat? ja vatten har hon i alla fall. Stackars ynkliga, hjälplösa lilla Carolina. Tänk om hon dör?!
Nej nu måste jag skicka ett sms till henne och fråga om hon har låst in sig på toaletten, det skulle ju vara tufft att driva den här bloggen själv!
För övrigt så är det pissväder ute. Men vet ni? Det gör inget, FÖR DET SKA BLI 20 GRADER VARMT OCH SOL IMORGON!!
Nu ska jag nog göra svenskan, för vi alla vet ju att jag är svenska lärarens favorit gullegull elev! (Jag var faktiskt inte ett dugg ironisk där, fråga Linda eller Johannes!)
GLÖM INTE ATT GE KATTEN MAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0