Tough shit

Alltså vilken fantastiskt jobbig dag! Måste bara säga det. Har typ sovit 5 timmar för lite, så jag har varit helt död hela dagen. Dessutom har jag plågats av intensiva magsmärtor hela dagen. Och jag somnade när jag kom hem. Jag hatar att somna när jag kommer hem.

Det är synd om mig!
Nej nej, det är inte jag som lider av extrem självömkan.

Annars så är livet pretty good, väntar på besked om jag kommer att få något jobb eller inte i sommar. Det vore trevligt med jobb, tänkte jag liksom. Hoppas verkligen! Vet inte hur jag ska klara mig annars...

Well well, jag hör duschen ropa på mig, och det vore ju bara så drygt att inte gå dit då. Så, HAREBRA LOVERS!

//Carolina


Kommentarer
Postat av: L

Jag tippar på att mens är orsaken. Och jo, du lider av extrem självömkan. ;)

2010-05-03 @ 23:20:21
URL: http://endroppeiregnet.blogg.se/
Postat av: Carolina

Nejnejnej, ingen mens! No Menstruation. This is the real deal! :O

2010-05-04 @ 11:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0