You're the only one I'm dreaming of, you see

hej hej hallå dagboken!

idag har jag varit i skolan, spännande va? vad har jag gjort i skolan idag? hmm...(nu ska ni tänka er att jag ser väldigt fundersam och liksom stryker fingertopparna över hak spetsen) jo, jag började 11.10 med att ha en debatt i naturkunskap om kärnkraftverk. min grupp var för, vi förlorade. sedan åt jag soppa, ni vet såndär med grönsaker och kött i, kött och grönsakssoppa tror jag att det heter. sen skulle jag ha svenska, men hör och häpna, den blev inställd. (börjar bli allmänt pisstrött på att lärarna ställer in lektioner hela tiden)

så då hade vi typ 3 timmars hål, och det är faktiskt inte ett dugg kul. så jag följde med en klasskompis hem, där låg vi på sängen, och så åt vi en våffla. var alltså.

sedan var det dags för matte och jag var ASBRA! seriöst. jag frågade inte om hjälp på hela lektionen!

och nu sitter jag här, ska alldeles strax sätta mig och lära mig om anaerob träning, fetter och sånt, för jag ska nämligen ha prov i idrott! (ööööh, prov i idrott????) ja, så är det.

jag förstår att det känns jobbigt att ni inte har en aning om vart ni ska göra av denna nödvändiga information!

nu ska jag....göra nått annat!

må gud le mot er!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0