Swedish meatballs, or köttbullar, as we say

Jag älskar spotify! Jag tror att det är uppfunnet till förmån för mig faktiskt. Musik är så fantastiskt, och med hjälp av detta underbara program kan man ju lyssna på precis vad man vill utan att behöva ladda ned en massa!
Hade väl inte så mycket mer att säga...

Jo förresten! Jag tycker att det är ganska komiskt att vi lyckades ta upp 35 minuter av engelskalektionen idag med en redovisning som var improviserad! Fantastiskt bra blev den också! Eller inte riktigt, kanske. Den kanske var lite rörig, och det kaanske förekom ex antal svengelska uttryck från min sida... Men what evaah! Jag var ju the Swedish chef, for fuck sake! Vad hade dom väntat sig, liksom? Pff.

Tjao, i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Kajsaa

Våran redovisning ägde!! ;)

2010-03-23 @ 19:50:14
Postat av: Kajsaa

Våran redovisning ägde!! ;)

2010-03-23 @ 19:51:51
Postat av: Kajsaa

OJ! Det blev visst två likadana kommentarer där! :O

2010-03-23 @ 19:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0