Piggis' point

Hör upp!
Alltså, har hört nu upprepade gånger att jag borde skriva i bloggen. Så många gånger att jag faktiskt har fått dåligt samvete när jag tänkt på alla de miljoner räkinlägg som måste ligga ute medans pigginläggen lyser med sin frånvaro. Tänk er en hel veckas inlägg, och inte ett enda från mig! Jag vill ju inte vara den som uppdaterar en gång i månaden medans den andra skriver varje dag. Det känns ju lite jobbigt.

Men när jag gick in på bloggen visade det sig att jag inte behövde oroa mig. Annica aka Räkan, som förövrigt är den som tjatar på mig, är nämnligen precis lika dålig som mig på att uppdatera. Så dåligt samvete tänker jag inte få! Nänä!

Så Det Så.
Ge spelaren till vänster en puss från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0