Hello, hello, hello, how low...

Bra musik
Om ni känner att ni helt enkelt vill lyssna på bra musik så kan ni ju kolla där. Bara bra musik. Jag lovar.

Idag har jag och Kajsa varit så där jobbigt duktiga och simmat! Är det inte fantastiskt så säg? Detta har nu resulterat i att min kropp är totalt döende och hotar att stänga av vilken sekund som helst. Jag kommer ju inte ha mindre träningsvärk imorgon än vad jag hade idag heller, direkt.

Det är lite pinsamt att simma nuför tiden, det är tur att de man simmar med på badhuset till största delen är gubbar och tanter 60+, som simmar i ungefär 2 m/h. Dom tänker nog inte på att jag inte kan simma 200 meter utan att dö totalt.

En sista sak jag vill säga är att vi har två prov imorgon. Det känns jobbigt. Geografi och Spanska.
Jag lovar dyrt och heligt att bjuda hela min skola på glass om jag klarar båda proven.

Puss på pannan!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Våran prestation var fantastisk! Haha den ena gubben där var lite muckig och rörde till bland våra kulor (har INGEN aning om vad den grejjen heter):D Proven känns SJUKT jobbiga! :S

2010-03-24 @ 22:26:01
Postat av: Carolina

Fan vad han muckade, alltså! Inte okej. Så iiiinte okej!! :O

2010-03-27 @ 16:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0