En lördag!

Har nu hämtat mig från inläggschocken som annica gett mig. Tre inlägg, samma månad! Jag lovar er att jag nästan hamnade i chockkoma. Därav det dåliga uppdaterandet (säger vi)

Tidigare ikväll var det Earth hour. Släckte ni? Det gjorde jag! Överallt. Tvångssläckte tvn, trots protester från vissa (min mamma). Ska det vara så ska det! Till och med datorn var av! Sedan satt vi där, jag, min moder och min mormor, och diskuterade livet och andra spännande saker. Det var trevligt!

Lite tidigare på kvällen var Sandra på blixtvisit i det waernerska hemmet också, det var utomordentligt mysigt faktiskt! Lite kvalitetstid sådär.

Nu ska jag leta lite musik på spotify, bara för att jag är nörd och tycker det är kul.

Puss på er!


Eftersom jag vet att ni vill ha en bild på mig när jag sitter och nördar och dricker te så ska ni få det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0