Men gör så då, gör det bara!

Happ, vad otroligt roligt. Man åker till ungern 11 dagar, och när man kommer hem så ligger Annica på sjukan, halvdöd. Sånt är ju så trevligt tycker jag! Men nu verkar hon ju bli bättre, så det är väl bra.

Som sagt har jag varit i ungern 11 dagar, och det var AWESOME. Var där med Linnea och Bim, och vi åkte runt lite i ungern och sådär. Berättar mer nån annan gång, det krävs nog ett långt inlägg tror jag.

Nu har jag förövrigt börjat jobba, har jobbat två dagar nu. Springer runt där jag bor och städar portar och rensar ogräs. Nästa vecka ska jag måla också! För slitet tjänar jag 60 spänn i timman. Men jag blir brun!

(NAAAT)

I alla fall, nu ska jag äta något. CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0