hohohoho

seriöst så orkar jag inte blogga längre. Inte nu i alla fall. Det är sommar, och på sommaren har man bättre saker för sig än att sitta och blogga. Men jag känner att jag har dåligt samvete så jag tänkte slänga in ett litet inlägg, kan vara det sista på några veckor. Så att ni vet.

Igår åkte jag till Gävle och träffade några härliga människor som jag träffade på språkresan 2007. Det var helawesome!! gårkvällen spenderades med tre mysiga flickor, en filt i en park, godis, kakor och en gitarr och mycket sjungandes, och en jäääävla massa mygg. Idag har vi varit på cirkus, och gått runt och shoppat lite. min helg har varit underbar!

Så, nu tänkerinte jag blogga mer på ett tag, får hoppas på att jag får upp feelingen snart. Min vän carolina får sköta uppdateringen, om hon k'nner för det. Det är ju bara en blogg.

pusspusspusspusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym näthatare

DET ÄR INTE BARA EN BLOGG! DET ÄR ETT... BARN! TÄNK PÅ DET SOM ETT BARN! SOM MÅSTE MATAS! ...Kääännnnn saaamveteeet.

2010-06-08 @ 21:59:10
Postat av: x2

Käääääännnnn deeettt!

2010-06-08 @ 21:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0