dansa din djävul

Nu känner jag att det var på tok för längesen som någon uppdaterade här. Jag förstår verkligen inte vad det beror på, för jag och Carolinis har ju alltid varit experter på att uppdatera, speciellt jag. ehehe.
Vad har hänt i mitt liv den senaste månaden då? ojojoj, mycket har hänt. En del allt för privat för att nämnas här. Men vet ni vad? JAG OCH KAJSA HAR FUCKING VARIT TVÅ METER IFRÅN SJÄLVASTE MARIA MONTAZAMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Seriöst. Vi blev som två våta pölar på marken. Älskar den människan. Vi var på idolfinalen också, det var grymt. Och snart är det nyår, och jag är taggad till 1000. Men jag är forftfarande inte säker på vad som händer . Men det löööööser sig. Som Carolina skulle sagt.
Nej, nu ska jag återgå till matten, har prov imorgon. Som kommer gå fantastiskt. Eller?

Kommentarer
Postat av: Krabban

Jag är säker på vad som händer

2010-12-17 @ 10:29:07
Postat av: kajsis

MARIIIIIIIAAAAAAA MOOOOONNNNTAAAAAZZZZZAAAAAMIII IS OUR IDOOOOOLL ! :D :D :D SÅ HIMLA COOLT ATT VI SÅG HENNE PÅ SÅ NÄRA HÅLL! LOVE THE RUMP-PICTURE ! :D

2010-12-17 @ 15:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0