The lottery

Seriöst, detta ska ändras på! Vi ska få tillbaka bloggandan, jag lovar er/dig, troligare dig. VI LOVAR DIG KAJSA!
Idag börjar jag halv två, hur bra?! Fick ju värsta brak sovmorgonen idag, sjukt underbart! Och solen skiner, dock lite blåsigt och några moln, MEN SOLEN SKINER! Och det är ju det som är poängen, eller hur? Dessutom så har vi inte särskilt mycket snö kvar, eller ja, vi har ju mer än vad Strängnäs har, men det skiter man väl i.
Idag när jag kommer hem ska jag plugga (önsketänkande?) och så ska jag sova. Och rida. Och kolla på desperata hemmafruar och cougar town.
Jag har nyss målat mina naglar, så nu är dom gula och fula, och nu lyssnar jag på Johnossi. Johnossi är bra. Jävligt bra.
Nu ska jag leta efter något att äta.
Glöm inte att mata katten!

Kommentarer
Postat av: Kajsis

ÅH, jag tycker det låter fantastiskt bra att ni ska ta tag i detta nu!! :D



Naajs, vi hade ingen spanska på morgonen, hur många visste det? Jo, alla utom jag, Carolina, Alexandra, BS och Axel.. Hade kunnat sova längre ju! ;)



5:an på tisdagar = Yeeeeyyy!! ;D

2010-04-13 @ 14:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0