rimma simma

Nu jag ett rim inlägg ska skriva, hoppas att jag inte på era tår ska kliva. Idag är jag ifrån skolan fri, det är minsann inte ni. För ni är bögar som jämt ligger i högar. Det är ju lite gay, och det är så inte en Annica grej! Idag ska jag plugga, om jag inte pappret börjar tugga. Men det kommer jag förmodligen inte göra, för då kommer jag få en smäll på mitt öra. Det skulle ju inte bli så kul, och förmodligen en jävla massa strul. Nej nu ska kila och dricka en tequila. Nej jag bara skoja, jag ska gå och bygga mig en koja. Där ska jag sitta och filosofera, tills jag inte kan tänka mera.
Det lät väl roligt? okej kanske inte så troligt....

Men ni ska jag i alla fall dra, ni får ha det så bra! Ha ett bra liv, jag hoppas att ni inte får hiv!

Kommentarer
Postat av: Kajsis

Jag säger bara: HAHAHAH!! xD Du bör skriva en rimbok, jag lovar, jag ska köpa den!

2010-04-23 @ 14:25:10
Postat av: Anonym näthatare

bög

2010-04-23 @ 21:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0