(här ska det stå en rubrik)

Gokväll!

Ja, det är faktiskt en hyfsat go kväll. Med lite chai te på det. Vet ni? jag struntade faktiskt i Grey's idag. Jag?! strunta i självaste Grey's anatomy?! Det går liksom inte ihop. Men jo, det gjorde jag. Jag vet egentligen inte varför, hade ingen lust att se det bara. Tycker att det har börjat bli rätt så lamt på senaste tiden, det var bättre på Georges tid.

Men biggest loser har man ju såklart sett, det är ett big nono att inte se det. Min hund är sötast på jorden, jag ville bara påpeka det.

Nej men vet ni? eftersom att jag tycker att jag har lyckats med ännu ett oerhört nödvändigt blogginlägg, som bara är fullspäckad med information som ni kommer att ha så stor användning av i framtiden, så tycker jag att jag är värd en banan. En stor, gul och mogen en. mums.




Jag måste påstå att jag ÄLSKAR mina ray ban glasögon ifrån Monki!

Kommentarer
Postat av: Kajsis

Jag har tyvärr ingen banan, men ett päron går väl bra?!

2010-04-14 @ 22:39:32
Postat av: Jarmo

En galet stor, kraftig, mogen, GUL banan. Mmmm...



Höhööööö

2010-04-15 @ 10:01:43
Postat av: jarmos fru

jarmo, det där håller vi inom sovrummets väggar, din bamsing!

2010-04-15 @ 18:52:51
Postat av: Kajsa

Hahah! xD Jarmos fru...

2010-04-22 @ 21:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0